Tuesday, July 17, 2012

ape itu shake party

hi and assalammualaikum...

HAVE U HAD UR SHAKE TODAY???
dah jadi rutin harian plak since 3 bulan lepas, bangun pagi je terus buat shake. it a must thing to do ye!!


ini lah rupa shake yg saya minum pagi2 tu..FORMULA 1 CHOCOLATE FLAVOUR + dutch lady chocolate... sangat sedap!!!! kalau boleh nak minum bnyk2..haha

APE TU SHAKE PARTY??
mungkin ade yg pernah dengar pasal shake party n ade juga yg first time dgr..
ok actually shake party ni bukan mcm party liar ke hape ke tau..shake party is party yg sgt sempoi utk org yg baru nak bejinak2 guna HERBALIFE :)
ada beberapa step yg kita akan buat dlm shake party ni..

firstly : tmpt die tak kesah kat mana2 yg pntg selamat.
secondly : tak kesah bape org..kalau sorg pon da boleh buat shake party.. lagi ramai lagi best sebenarnye :)
third : bermulalah shake party tu..

nak tahu sambungan pasal shake party ni?? boleh la contact saya utk set date shake party korang.. anytime anywhere insyaAllah i'll be there :)
dalam shake party ni yg paling best, korang akan dapat buat wellness analysis about your body. kita dapat tahu pasal 


yg paling best is korg dapat tahu umur badan korang. yela mcm kereta, umur dah 10 tahun tapi enjin mcm kereta 2 tahun..haaaa mesti korang tekejut kalau tahu pasal umur korang nanti..
first time saya buat evaluation ni, mmg tahap badan saya tak mcm umur saya sekarang. umur saya 16 tahun that means 5 tahun muda dari umur asal.. mula2 tu saya rasa happy sbb muda, tapi bila tahu ade lemak tepu dlm badan n tak cukup air, nmpk sangat pertumbuhan badan saya ade masalah..

hmm then i think, sampai bila saya nak kurus mcm ni. "KURUS TAK SEMESTINYA SIHAT, GEMUK TAK SEMESTINYA SAKIT" bukannye susah pon, just korang berdiri atas penimbang tu then dapat explaination pasal body korang..FREE JE KOT... dalam shake party ni, korang dapat tgk betapa simple nye nak buat shake ni and dapat minum sekali tu..

so untuk sesapa yg rasa berminat nak tahu pasal HERBALIFE ni, boleh lah contact saya and i will set the date for your shake party. FREE EVALUATION and FREE SHAKE

contact me 012-6456812

p/s :  "when you know what you want and want it bad enough, you will find a way to get it- Jim Rohn"

No comments:

Post a Comment