Wednesday, July 11, 2012

increase energy level

hi and assalamualaikum guys!!

Anthony Robbins -
"the higher your energy level, the more efficient your body. the more efficient your body, the better you feel and the more you will use your talent to produce outstanding results"

saje nak tulis besar2 kasi tebukak sikit mata and insyaAllah hati jugak.. mesti semua nak tahu kan ape kaitan statement tu dgn cerita saya kali ni.. saya ade satu rahsia yg buat korang semua akan tekejut. pernah tak korang minum secawan teh dan rasa fresh je sampai tak rasa nak tidur pon.. ha tu la rahsia saya nak kongsi dalam post ni..

kalau semua nak tahu, jadi student architecture ni memang penat. hari-hari tidur lambat dan makan pon kadang2 telupa. lagi teruk bila period pain mendatang time nak dekat submission. lagi la haru biru rasa dunia ni. one day muncul lah this sweet husband/wife kenalkan dekat saya, pika and ain (coursemate saya dua2 ni) produk HERBALIFE ni. 
mula2 tu ktorang pon mcm korang semua la, 'eh ni nak promote brg die la ni'. 'ala produk mane2 pon sama je,kalau dah penat tu penat jugak'. tapi ktorang yakin yang HERBALIFE ni mmg berkesan. sekejap je korang dapat tgk effect die kat diri korang.

INI BUKAN NAK PROMOTE, TAPI NAK KONGSI BENDA BENAR YANG SATU DUNIA DAH GUNA PRODUK NI... saya pon try la minum HERBALIFE TEA MIX mcm kat bwh ni ha..
lepas 10 minit minum teh ni,terus saya berpeluh and asyik pergi toilet sbb nak buang air. 'eh pelik nya produk ni, kenapa asyik pergi toilet je ni,berpeluh plak tu. betul ke produk ni??' 

tu la yg saya fikir.. tapi rupanya tu lah kesan tea tu pada badan kita. sekejap je dapat tgk kesan die. tak mcm produk lain,beli banyak2 sampai berbulan2 tapi takde perubahan pon.
lepas dengar explaination baru la faham.. rupanya berpeluh tu tanda badan kita tgh bakar kalori and lemak. pergi toilet banyak kalitu bukan sbb saya ade masalah kesihatan eh, tapi tengah bersihkan dalaman badan..hmm untuk sesape yg tak selalu minum air suam tu, minum la tea ni sbb korang tak payah risau. paling penting lepas minum tu rasa tak mengantuk langsung buat kerja. sampai kena paksa diri untuk tidur.

banyak lagi rahsia tea ni sebenarnya kalau nak tahu. ni baru sikit je testimoni kat saya, pika and ain. nanti saya akan kongsi lagi rahsia tea ni..kalau korang rasa nak cuba tea ni janganlah segan2 contact saya ye.

p/s : sekarang ni ade promosi untuk bulan puasa.kalau anda rasa cepat-cepatlah contact saya sebelum terlepas peluang ni...

ask me how
012-6456812


No comments:

Post a Comment