Thursday, July 12, 2012

ubah cara hidup

hi and assalamualaikum...

topic hari ni is about money..money..money...

mesti semua orang nak duit kan?? siapa yang tak nak duit boleh ambil pisau letak kat leher hoii..haha jk
korang mesti pernah berangan nak ade mcm ni...




Women Wardrobe Items

semua orang mesti pernah berangan nak ade benda mcm tu kan?? saya pon sama mcm anda..
tapi bezanya saya dgn anda ialah saya dah cuba ubah hidup saya dgn HERBALIFE.. nak tahu sebab ape??
sbb HERBALIFE dah tolong ramai orang ubah hidup dorang dan lifestyle dorang..

kalau saya cerita pasal diri saya mesti korang semua cakap yang saya reka cerita je kan..ok meh saya cerita pasal orang yg dah berjaya dengan HERBALIFE ni..

# story 1-Dr Kamarul & Kak Aisyah


mereka ni lah yg sedarkan saya untk ubah hidup saya..sebab apa?? sebab mereka dah ubah hidup sendiri. nak tahu tak, Kak Aisyah sanggup berhenti kerja as engineer, gaji lumayan tiap2 bulan, kerja dgn syarikat terkenal plak tu AxxonMobil kat klcc kalau korang semua tahu la..
husband die plak Dr Kamarul graduate medical student dari universiti Mesir. dah boleh keje as doktor and gaji tak payah ckp la,korang pon tau sendiri kan berapa gaji doktor..
TAPI KENAPA DORANG TINGGALKAN SEMUA TU AND PILIH HERBALIFE?? KENAPA?? WHY??
sebabbbbbb.... dorang dah penat makan gaji. tiap2 hari balik kerja lambat,stress dengan kerja lagi. kerja lama mana pon tapi hidup dorang still mcm tu. tak ada holiday dengan family. asyik fikir kerja je. YANG PALING PENTING dorang nak ubah hidup dorang. both of them baru je dapat baby baru2 ni..


nak tau tak...baby Ridhuan dah sampai jepun.. ha ekau hado?? hahaha
kita ni jangan kata nak bawa family, nak bawa diri sendiri pon tak mampu lagi.. *eh bukan kita, korang yg tak ambil HERBALIFE la sebenarnye.. peluang saya akan muncul tak lama lagi insyaAllah :)
korang yang kerja kat luar tu, pernah tak bos korang bagi vacation free pergi mana2?? kalau ade boleh ke bawak family sekali...mesti pergi seorang je kan. kalau korang join HERBALIFE, bukan setakat vacation, duit korang nak stay hotel semua HERBALIFE sponsor.. tak percaya?? Dr Kamarul da bawak family die pergi banyak tempat.. cube tgk facebook Dr Kamarul 

tu cerita pertama family hebat... tak percaya lagi...

# story 2-amalina peter & abqari

dorang lagi pon pasangan hebat macam Dr Kamarul tadi.. cuma saya tak berapa rapat. tapi dalam HERBALIFE walaupun korang tak kenal dorang siapa, tapi bila korang jumpe dorang dekat event HERBALIFE and dengar cerita dorang, korang rasa macam dah lama kenal dgn dorang. that's how we become friend in HERBALIFE :)

*pinjam gambar ye amalina :)
gambar kat atas tu masa dorang pergi Gold Coast Australia FREE hadiah dari HERBALIFE.. tak nak ke mcm tu?? dorang ni sangat muda lagi tapi dah boleh pergi merata dunia and  bawak anak2 dorang sekali.. yang paling best tentang dua2 ni is income dorang... $$$$$$$$$ korang tak kan sangka yang income dorang every month lebih 50K... Subhanallah~ 
mula2 dorang pon sama mcm saya and korang semua, tak percaya yang HERBALIFE boleh bagi mcm2 kat dorang. tapi dorang ambil peluang untuk cube ubah hidup dengan HERBALIFE... akhirnya inilah hidup dorang sekarang...

*pinjam lagi gambar  kamu ye :)

gambar ni dorang baru je beli kereta kat belakang tu minggu ni... hmmm korang ado??
dah tentu2 dorang ni dah buktikan yang HERBALIFE tak tipu korang.. tapi still tak percaya lagi??
hmm mesti korang rasa aku ni amik gmbr sesuka hati je kan, meh tgk sendiri blog die 

dua story kat atas ni dah buktikan yang HERBALIFE mmg berkesan, bukan setakat tolong kita turun/naik berat and jaga kesihatna je... tapi dapat tambah duit.. wooooowww tak nak lagi  ke?? 
dengan hanya guna HERBALIFE boleh dapat duit and dapat bercuti merata dunia FREE SAHAJA..
jangan la lepas kan peluang hebat ni.. saya nak bantu anda kat luar tu yang betul2 nak ubah hidup anda..

kalau anda masih ragu2 dengan apa yg saya tulis ni, jom saya bawak anda jumpa mereka yang hebat2 ni..
korang boleh contact saya cepat sbb ini la peluang korang!!

p/s: duit atau peluang tu tak kan datang bergolek kalau kita tak ambil die.. grab this chance while you can :)

No comments:

Post a Comment