Sunday, July 15, 2012

semakin sihat

hi and assalammualaikum..
HAVE YOU HAD YOUR SHAKE TODAY??? yesssssss

erm hari ni excited sangat sebab pergi GEN-H STS!!! hari tu tak dapat pergi zero2hero sbb ade hal sgt2,tapi takpe ganti balik dgn pergi sts ni :)

guest what?? HERBALIFE buat saya jumpe dgn kwn sekolah lama saya... tapi sedih sbb tak dpt borak lama2 td..meet my old school friend :)

mohd norafif  *pinjam gmbr ye sbb td tak dpt borak lama



nanti saya cerita pasal testimoni dia ye..alhamdulillah dgn HERBALIFE saya dpt jumpa kwn lama saya..
thank you ALLAH thank you HERBALIFE!!!

sebenarnya saya nak cerita pasal testimoni saya..waaaa sgt excited ye :)
dulu saya ni ade masalah resdung yang sangat teruk. tiap2 pagi saya akan bersin lepas bgn pagi. saya tak tahan  sangat sbb kalau kelas pagi mesti bersin2 dalam kelas. kan dah mengganggu org lain..
bukan tu je, dulu muka penuh jerawat. yela student kan hormon tak betul lagi time tu plus dengan resdung lagi. rambut tak payah cakap la, sentiasa gugur and kelemumur tu ibarat salji turun dari langit. tapi turun dari kepala la ye.. lagi satu, saya ade masalah berat badan. badan saya kurus sangat sampai susah nak cari baju. kalau beli baju tu, size badan dah ok tapi tangan pula singkat. kadang2 tepaksa beli baju yg besar2 sbb tangan die cun2 je.. susah nak cari baju ye orang kurus ni sebenarnya. orang yg normal baru senang nak cari baju.
BEFORE :
- resdung yang sangat teruk. tiap2 pagi lepas bangun bersin
- rambut gugur dan kelumumur banyak sangat
- berat badan susah sangat nak naik sampai nak cari baju pun susah

lepas try HERBALIFE ni...alhamdulillah semua masalah saya selesai..
sekarang ni pagi2 bangun takde bersin2 dah. lagi segar lepas bangun pagi and yg paling penting bangun tu tak payah tunggu jam bunyi da bangun. 
rambut dah kurang gugur and kelemumur dah tak jatuh mcm salji turun dari langit. jerawat pon dah kurang kat muka and muka jadi berseri gitu..
yang paling best nye!!! saya dpt tambah berat badan 2.8kg ye dalam masa 3 bulan. cuba tanya orang yg ade msalah mcm saya, berapa lama die nak tunggu untuk naik 2kg tu. makan banyak mana pon lambat nak naik berat. lagi satu, selalunya kawan2 akan ckp,  'kau makan la McD ke chocolate banyak2. mesti cepat naik' kalau naik berat tapi dapat penyakit nak buat ape kan??
AFTER :
- masalah resdung dah berkurang. tak bersin lagi pagi2.
- jerawat di muka dah berkurang. muka berseri2
- rambut dah kurang gugur and kelemumur dah hilang.
- berat badan naik 2.8kg dalam masa 3 bulan sahaja untuk orang2 yg metabolisme tinggi

wowwwww HERBALIFE dah tolong saya banyak benda. bukan setakat masalah saya dapat selesai tapi semakin sihat. dengan hanya minum shake dan tea, HERBALIFE tlg selesaikan banyak masalah saya. kalau tak, saya kene pergi buat rawatan resdung, rawatan muka, rawatan rambut and segala macam rawatan la.. tapi dengan HERBALIFE, hanya anda minum dan masalah anda hilang..
siapa yang tak nak, guna satu produk tapi hilang banyak masalah..

nanti saya akan post gmbr saya ye.. hari ni tak sempat sbb penat sangat hari ni.. cepat2 call saya kalau anda betul2 rasa nak berubah dgn hanya guna satu produk je!!!

p/s : don't let your boyfriend/girlfriend or friends to make a decision for you, you must make your own decision now!!

No comments:

Post a Comment